Zwroty i reklamacje

Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji:

 

Składanie reklamacji

Jeśli otrzymasz uszkodzony produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczynę reklamacji oraz datę zakupu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz formularzem reklamacji.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Luxury Butique
ul. Adama Mickiewicza 236
74-200 Pyrzyce

Wszystkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: luxurybutique937@gmail.com.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz zwrotu) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Luxury Butique
ul. Adama Mickiewicza 236
74-200 Pyrzyce

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. 

Wszystkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl